Wegens staking uitgesteld & the Big ik - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Wegens staking uitgesteld & the Big ik - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Wegens staking uitgesteld & the Big ik

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reis-wensen, telefoontjes (ook al was ik niet altijd aanwezig/in staat om ze op te nemen)en de katers die ik afgelopen weekend van jullie heb gekregen. Zondag heb ik nog wat visite ontvangen van mijn zus met aanhang, maar rond een uurtje of 3 werd het toch echt tijd om in te gaan pakken. Na dat eenmaal gedaan te hebben, hebben we nog lekker aan tafel gegeten (ouderwets met paps en mams). Daarna werd het tijd nog even onder de douche te duiken, omdat ik nog vrienden op bezoek kreeg. Rond een uur of 11 ging mijn lampje uit, maar zagen we nog net op teletekst dat ze bij het metro netwerk in Londen zouden gaan staken. Met andere woorden; Londen moesten we maar laten schieten.

Eindelijk was het dan zover, D-day. Om kwart voor 6 gewekt worden voor een ontbijtje met koffie. Na een laatste check of ik toch echt alles had, doken we rond half 7 de auto in om naar Eindhoven te rijden. Toen we er bijna waren, bleek dat ik mijn reisgenoot Tim had ingehaald op de snelweg. Al gauw waren we bij de balie om alvast van de bagage af te zijn. En wie we daar tegen het lijf liepen? Balas Doedelzak van PSV. Maargoed, genoeg over die amateurclub gepraat. Na wat gedronken te hebben en nog afscheid van de ouders, doken we het vliegtuig in. Na 3 kwartier waren we er al en tot onze verbazing reden de treinen/bussen etc vanaf het vliegveld gewoon wel! Wij daar onze bagage afgegooid in een kluis en de trein ingedoken om toch maar Londen eens te gaan verkennen, want we hadden tenslotte nog 10 uur te wachten.

Eenmaal aangekomen kwamen we in het zakelijke gedeelte. Zag er leuk uit. We kregen toch wel wat honger (alweer) en zijn effe gaan eten. Daarna zijn we een rondje gaan lopen richting de Tower Bridge, gevolgd door het havengedeelte aan de overkant. Langs het water zijn we helemaal doorgelopen richting Waterloo, waar het grote reuzenrad staat en aan de overkant de Big Ben. Daar moest ik natuurlijk dan toch even mee op de foto! Nu we er toch waren dan he....?
Daarna moesten we toch maar weer het vliegtuig induiken en stond een lange vlucht van 12 uur richting Kuala Lumpur voor de boeg. Maar... met leuke stewardessen en heel mooi gezelschap om ons heen!

  • 05 Oktober 2010 - 13:18

    Marcia :

    Hey Hammie

    Mis je al wel hoor hahahah, maar gelukkig heb je het al prima naar je zin!!!!
    Ik zal het allemaal wel gaan lezen dus ben benieuwd.
    Heel veel plezier en tot snelllll

    Groetjes

    xxx Marcia

  • 05 Oktober 2010 - 16:18

    Petra:

    Hoi lieve zoon! Leuk je eerste reisverslag! Ook je sms'jes heb ik met veel plezier gelezen en doorgestuurd naar de fam. Nu zit je inmiddels in jullie 'armoedige' hotelletje heb ik begrepen. Geniet, geniet, geniet! xxx-jes van je mamsie

  • 05 Oktober 2010 - 17:02

    Petra:

    Wat zijn jullie snel met de foto's zeg! Ga zo door :-)

  • 05 Oktober 2010 - 17:26

    Hans:

    Ha, stinkerd

    Leuk daar in Londen. Toch gelukt hé om de stad in te gaan. Foto's zijn mooi.
    Beetje uitgerust aangekomen in Kuala Lumpur? Ben ook benieuwd naar die fotokus.
    Kijk even in je mail.Heb de verzekeringspolis van Mondial naar je gemaild.
    Veel plezier in Maleisiê en gauw tot horens.

  • 05 Oktober 2010 - 17:44

    Sussie!:

    Hey broerke, wat leuk om zo snel al te horen én te zien hoe het onderweg gaat!! Als het goed is ben je nu in een super-de-luxe hotel in Maleisië, niet verkeerd. Enne, mooie stewardessen onderweg? Dat genieten, daar ben je dan al volop mee bezig zeker, hahaha! xxx van mij!

  • 06 Oktober 2010 - 08:33

    Janny:

    Hee Ben mooie foto's van je reis. Ik wist niet dat je onderweg was maar dat hoor ik wel vaker achteraf. Geniet er van en ik blijf je volgen. groetjes je Tante uit Kapelle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 61686

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: