Mededeling - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Mededeling

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

07 Mei 2006 | Australië, Bundaberg

Heey mensen!!! Ik ben er weer!!!!

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen (spreekwoordelijk, niet echt natuurlijk he? Zou teveel kosten namelijk) wil ik even terugkomen op de uitnodiging over 10 juni. Helaas moet ik het feest afzeggen wegens gezondheidsredenen van ons moeke. Het is weer eens zover, het gaat weer ietjse minder met haar en op doktersadvies moet ze rustig aan doen. Aangezien ik vind dat haar gezondheid belangrijker is dan mijn feest wordt het eventjes uitgesteld. Bij deze geef ik ook gelijk even door dat ik nu wel een weekje eerder de stad in kan, dus....10 juni allemaal uitgaan!!!!!! Isse net zo makkelijk he?? ;-) Ik blijf natuurlijk gewoon doorfeesten, maar op de bewuste dag niet thuis. Het duurt dus nog eventjes wat langer voordat het echte feest komt. Nu jullie op de hoogte zijn, geef ik gelijk even mijn belevenissen van de afgelopen week door. Ik zit hier nu namelijk toch. Afgelopen week is weer zo'n beetje z'n gangetje gegaan en hebben we niet veel spannends meegemaakt. Tot aan gisteren!! Toen was de verlossing er eindelijk hoor!!! Na 7 weken was de laatste werkdag aangebroken in de tomatenindustrie. Ik hoef nu waarchijnlijk nooit meer in mijn leven tomaten te snoeien!!!! Ben ik daar even blij mee. Dat hebben we gisteren uiteraard gevierd met een borreltje. Ook moesten we vanacht afscheid nemen van onze Canadese collega Leah (die vaak op internet staat....foto's) en onze Nederlandse Iris (haar naam, niet dat ze uit Ierland komt hoor, zoals de meeste buitenlanders hier denken). Ook om hun een gezellige laatste avond te geven zijn we de kroeg ingedoken tot de vroege uurtjes. Gisteren zijn we eerst nog naar een rodeoshow geweest met 30 man. De entree was eigenlijk 15 dollar, maar omdat het uitverkocht was, hebben we kaartjes verzameld van mensen die weggingen en zo konden we gratis naar binnen. Maar goed ook, want het viel erg tegen. Het enige leuke was dat het bier redelijk goedkoop was en we met gezellige mensen waren, want de rodeo zelf is niks aan en een beetje zielig. Zomaar je ballen afknellen met een touwtje lijkt mij niet plezierig voelen en zou ik ook gaan springen als ik die stier was. Gelukkig was er een stier wel zo slim nog even de man op zijn hoorns mee te nemen en dat zag er veel leuker uit. Niks voor mij dus, zoals jullie lezen. Maar je weet het niet als je er niet geweest bent. Toen we om 10 uur weer terug waren, gingen we allemaal even omkleden en aangezien we moesten wachten tot iedereen klaar was, konden we nog wel een drankje halen in de bar. Daarna zijn we met z'n allen naar Central gelopen om de laatste uurtjes van de meiden even onvergetelijk te maken. Het was een hele gezellige avond en ik had het heerlijk naar mijn zin. Helemaal toen ik eerst met mijn blote kont voor de spiegel ging staan (spiegelwand, aan de andere kant is de mannen wc en kun je door het glas kijken naar buiten) en er een man boos de wc uit kwam rennen en hij tegen mij zei dat ie z'n "cock up my ass" zou steken als ik het weer zou doen. Uiteraard stonden we hem met z'n allen midden in z'n gezicht uit te lachen, want schijnbaar wastie verliefd op mij (ik heb zo'n goddelijk lichaam he) of hij had gewoon geen gevoel voor humor. Uiteindelijk was ik nog wel veilig gebleven en is er niks tussen mijn billen beland.Gelukkig maar. Verder hebben we nog een beetje meer gedronken en zijn we naar de kebabtent gelopen. Daar nog even wat gegeten en naar bedje gegaan. Vanmorgen werd ik abrubt uit mijn nachtrust verstoord door mijn bovenbuurman die het heel gezellig had met een andere meid uit het hostel. Toen ik van de hele show mocht meegenieten en ze klaar waren, ben ik weer in slaap gevallen en om kwart voor 3 mijn bed uitgekomen. De plannen voor komende week zijn dat we woensdag vertrekken (na 8 weken mag het wel eens een keer he) en vrijdag naar Fraser Island gaan. Daarna komen we dinsdag weer aan in Bundaberg om iemand op te pikken en de volgende dag richting Airlie Beach te gaan. Van daaruit vertrekt de boot richting de Whitsundays. Daarna gaan we weer naar Townsville en door naar Cairns. De 7e ga ik met het vliegtuig terug naar Sydney om vervolgens de 9e richting Nederland te vliegen. Natuurlijk mogen jullie wel naar schiphol komen hoor, of even een biertje komen drinken, maar het grote feest komt dus ietsje later. Ik zie jullie allemaal wel weer de 10e en voor die tijd heb ik vast nog wel tig keer de site bijgewerkt met prachtige foto's van zatte mensen, witte stranden en palmbomen. Kortom, veel plannen de komende week!!!

XXXXX

Ben