Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Back in Sydney

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

07 Juni 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!! ik ben er weer, maar nu vanuit het zonnige Sydney. Goh goh goh, wat was de reis toch gezellig . Nou ja, het begon in ieder geval minder maar de rest is goed gegaan. Toen ik vanmorgen in alle vroegte om kwart voor 8 aankwam op het vliegveld in Cairns zou ik gelijk kunnen inchecken......MAAR!!!! Ik heb van mijn lieve vader ipv. de vertrektijd de aankomsttijd doorgekregen, dus het vliegtuig hing al een uur in de lucht. toen zat ik even vast. Ik kon ook tijdelijk niet bellen, want ik had geen muntgeld op zak. Toen ik uiteindelijk in de vertrekhal kon wisselen, heb ik maar gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt en ben ik even naar de wc gegaan om een potje te sch*ten... ik zal jullie verder de details besparen. daarna ben ik nog even een mok cappucino gaan halen en even op het gemak zitten bedenken wat ik het beste kon doen. Uiteindelijk na weer wat heen en weer geloop tussen de incheckbalie en klantenservice, kwam het erop neer dat ik een andere ticket moest kopen. (op zich wel logisch,maar wel even lastig als je geen creditcard hebt) ik besloot maar mijn ouders uit bed proberen te bellen, maar die namen heel wijs niet op (en of ze gelijk hebben ). Het personeel moest wel lachen dat ik het aandurfde naar huis te bellen. Nou zat ik niet in zo'n nood dat ik per see vandaag weg moest uit Cairns, maar toch wel zo snel mogelijk. toen heb ik uiteindelijk maar naar mijn zusje gebeld en mijn zwager Martin heeft me geweldig geholpen!!! Dankzij hem zit ik nu hier, want hij heeft voor mij midden in de nacht een nieuw ticket geregeld!! Toen kon ik dus gaan inchecken. Gelukkig was ik gelijk van mijn grote rugzak af, want om die 3x door die douane en electronicapoortjes te halen, werden zij en ik ook gek van hahaha. (Ben je er alweer met je 2 tassen??) Ik kreeg inmiddels wel honger en ik ging even een broodje halen. Wat is het dan toch leuk om mensen te kijken!! Naast mij zat een koppeltje met een babytje en ineens kwam er een of ander Spaans bejaardenclubje bij zitten. Lachen joh, die gezichten van dat stelletje!! Zij lagen ook helemaal in een scheur. Met name om een opaatje die een omaatje zat te versieren en hoe! allemaal rammelende kunstgebitjes enzo. Heerlijke leedvermaak dus. Ook was er een Aboriginal familie die met ons aan boord ging en er werd traditioneel gezongen en gedanst. Is weer eens wat anders zo op een vliegveld! Uiteindelijk ben ik het vliegtuig in gedoken en een heerlijk rustige vlucht gehad. Ik had niet eens door dat we waren opgestegen (ik zat bij het gangpad helaas, waardoor ik niet echt naar buiten kon kijken, omdat er 2 andere aapjes ervoor zaten met hun hoofd). Binnen 3 scheten werd er alweer omgeroepen dat we gingen landen. Het was nog korter dan met de bus van Airlie naar Townsville en dat was al kort!!! In 2 en half uur waren we al in Sydney en de half uur achterstand die we in eerste instantie zouden hebben, was nu ingehaald en kwamen we op tijd aan. Nu zit ik in hetzelfde hostel in de hoerenbuurt als 5maanden terug. En ik zit dit stukkie te tikken in hetzelfde internetcafe!! nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van wat er allemaal is gebeurd deze spannende (ahumm) dag. Ma, ik heb nie eens gestressed hoor haha. Komt omdat ik nog 2 andere dagen had om te kunnen vliegen namelijk....Anders had ik het misschien wel gedaan haha. Ik ga eventjes een happie eten bij de kebab-boer (alstie nog bestaat) en ga morgen mijn dagje in Sydney uitgebreid besteden In bed en ik zal wel weer ffkes rondlopen. De groete allemaal en tot over 3 daagjes!!!

Dit was tevens het laatste bericht van deze reis. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad en kom zeker nog een keer terug in dit land!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 61681

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: