onzin update - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu onzin update - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

onzin update

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 April 2006 | Australië, Bundaberg

Hallo allemaal, hier ben ik weer. Eigenlijk is er weer de afgelopen tijd niet veel anders gebeurd dan een beetje feesten en werken, dus vandaar dat dit verhaaltje niet zo lang zal zijn dan anders. Afgelopen dinsdag waren we vrij, omdat het Anzacday was. Een nationale feestdag. We kwamen er niet zo heel erg wijs uit, maar het schijnt een soort combinatie te zijn van dodenherdenking en bevrijdingsdag ineen. Maar om onze avond ervoor even niet te vergeten, begin ik daar eerst mee. Maandagmiddag hebben we al besloten er een gezellige avond van te maken, aangezien bijna het hele hostel vrij was. Daar kwam natuurlijk ook wat alcohol bij kijken en omdat de tequilla in de bars wat duurder zijn, had ik besloten een fles te halen bij de slijter. Omdat je bij de bar in ons hostel eigenlijk niet je eigen drank mag drinken vanwege de Australische vergunningen, hebben we het maar even bewaard voor later en begonnen we maar rustig met een paar jugs bier en snakebite. Dat is weer eens wat anders dan die Bundy-Cola. Toen we een beetje in de gezellige stemming kwamen, met name aangeschoten, besloten we nog eventjes uit te gaan. Aangezien het een avond voor een feestdag was, ging onze vaste tent (Central) om 12 uur al dicht. Dan maar door naar de volgende. Vorige keer zijn we daar niet geweest,omdat het toen te druk was, maar deze keer konden we zo doorlopen. Voor zover ik het nog weet was het wel gezellig :-D. Rond 2 uur zijn we weer richting het hostel gelopen om maar eens aan het echte werk te beginnen. Inderdaad....De tequilla. Het erge aan dat spul is dat als je al wat op heb, je het drinkt als water. Ik had dus wel een citroen gekregen en limoen, maar ik gebruikte het niet helemaal zoals het moest. Je moet hem schijnbaar niet op je neus of hoofd zetten, maar in je mond voor de smaak.......Zeiden ze tegen mij....Of het zo is, weet ik niet, maar mijn manier van citroen gebruiken vond ik op dat moment goed genoeg. Het plan was om op te blijven voor de ceremonie om 4 uur 's nachts, maar voor de zekerheid had ik nog even mijn wekker gezet om 10 voor 4, mocht ik desnoods in slaap vallen. En of dat gebeurde!!! Ik scheen in zo'n diepe coma te liggen, want iedereen op mijn kamer werd wakker van mijn wekker, omdat ie 10 minuten aan het loeien was en ik bleef als enige (terwijl ik er met mijn hoofd op lag) lekker slapen. Uiteindelijk was Jill moedig genoeg om mij om te rollen en mijn wekker uit te zetten. Helaas voor haar gaf dat een verkeerde indruk op de rest van de kamergenoten, want iedereen dacht dat het haar wekker was. Van de ceremonie heb ik dus niks meegemaakt. Om 9 uur de volgende morgen (dinsdag) werden we gewekt door een brandalarm. Niemand die het serieus nam, want er was geen brandweer aanwezig en de mensen in de keuken, gingen nog gewoon verder met eitjes bakken. Na 10 minuten biep biep biep This is an emergency biep biep biep Please evacuate now biep biep biep te hebben gehoord zijn we er toch maar uitgerold. Schijnbaar had de baas last van geluidsoverlast 's nachts en was dit zijn manier van terugpakken. Ik ken jullie vertellen dat het gros het niet leuk vond, aangezien ze allemaal een kater hadden. Ik daarentegen was nog steeds zat en maakte er gewoon een feestje van! Na een half uurtje ben ik maar teruggedoken,aangezien alles een beetje ging draaien haha. Toen werd ik rond 1 uur gewekt door Jill die terugkwam van haar werk (moest blijkbaar om 7 uur op om te werken waar ik op dat moment helemaal niet aan dacht met me niet helemaal nuchtere hoofd, dus ze was niet helemaal blij met akkefietje van die nacht :-D Ze kon er wel om lachen hoor) Daarna niet echt veel meegemaakt tot gisterenavond. We hadden wat tequilla in onze sap verstopt en lekker opgedronken. Na een lekker slaapmutsje op te hebben, was ik al half op weg naar bed, toen ik wat gegil hoorde van buiten. Ik weer teruggelopen naar de bar om te kijken wat er was. Klom Jill ineens het zwembad uit! Blijkbaar had John (eigenaar van het hostel) haar erin gegooid voor de gein. Daar tegenover stond wel dat ze 2 shotjes en een jug kreeg......Voorwaarde was wel dat ze alles in 1 x achterover moest slaan. Na een verwarmende douche te hebben genomen kwam het meiske helemaal wankel de kamer in waggelen. DAT MENS KEN SLAP OUWEHOERE!!!!! Ze heb op zijn minst anderhalf uur onzin lopen uitkramen en een tijd ik zie ik zie wat jij niet ziet (in het donker) liggen spelen. De kleur was uiteraard zwart en wat het was wist ze zelf niet meer. Zo kan je jezelf natuurlijk goed bezighouden :-D. Daarna kwam Abbie (mijn buurvrouw aan de andere kant) de kamer binnen met haar zatte kop. Vol het licht aan, niet dat wij erom gaven, want wij waren nog wakker en mijn bovenbuurman lag een bos om te zagen, dus slapen zat er voorlopig nog niet in.Toen zij eenmaal met bier en kleren en al aan in bed dook heb ik het licht uiteindelijk maar uitgedaan. Toen kwam Adam (overbuurman, qua bedden dan) binnenstrompelen en het eerste wat ie deed was een kussen pakken en mijn bovenbuurman slaan. Schijnbaar moest ie dat van mijn bovenbuurman als ie snurkte.....Bij deze, missie geslaagd!!! Ik Heb dus een drukke maar zeer gezellige nacht achter de rug, want ik heb me kapot gelachen. Vandaag houden we het rustig, want voor morgen hebben we een Dutch Night georganiseerd. JAJA!!! Alleen maar Hollandse muziek en koekhappen, geblinddoekt vla voeren en met de nodige alcohol. Natuurlijk worden er foto's van gemaakt. Het zal met name aan het begin van de avond zijn hoor haha. Met dat in het vooruitzicht ga ik nu stoppen, want we gaan eten, de was in de wasmachine gooien, mijn ouders bellen en op tijd naar bed, want morgen moeten we vroeg werken en daarna een heeeeele lange gezellige dag/nacht.



Uiteindelijk is het verhaal toch weer langer geworden dan verwacht. Wat kan ik tochslap ouwehoeren!!



De groeten dan maar he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 61574

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: