Esther, Esther en Esther - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Esther, Esther en Esther - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Esther, Esther en Esther

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

13 Maart 2006 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal!!! Het is weer even geleden, maar hier zijn we weer!

Ten eerste wil ik Esther, Esther en Esther gaan feliciteren. Esther 1 is samen met Esther 2 jarig....Op 12 maart jaja. Dus Esther 1 (Die nu naast me zit....)en Esther 2 die in Breda zit, nog gefeliciteerd met gisteren!! En Esther 3...Dat is mijn kleine oudere zusje!!!!!GEFELICITEERD MET VANDAAG!!! Natuurlijk kan ik nog verder gaan met nog meer mensen te feliciteren, maarjah, die zijn niet allemaal vandaag jarig. Nu weer genoeg felicitaties gedaan (mijn plicht) Dus ik ga jullie maar weer eens een beetje bijpraten.
De afgelopen week hebben we het weer zonnig gehad. De orkaan is weer voorbij en het zonnetje is weer doorgekomen. We zijn inmiddels 2 keer naar de streetbeach geweest. Midden in de stad een strand met allemaal water. Het wordt meer een zwembad genoemd die gratis is, maar het is een compleet strandje met een zon-veldje erbij en alles erop en eraan, zoals eettentjes cafeetjes en ga zo maar door. Hartstikke leuk dus allemaal. Ook zijn we nog verder op jacht geweest naar werk, wat tot nu toe nog steeds niet is gelukt. We hebben onderandere bij de Mc Donalds geprobeerd, maar die wilden mij niet..:S Misschien om mijn verleden in Breda?? :-P Haha nee, ze hadden mensen nodig voor een langere termijn. Niet die korte tijd dat wij hier zitten dus. Daarom gaan we woensdag weer op pad, aangezien we nu al wel weer lang genoeg in Brisbane hebben gehangen. De plannen zijn naar Bundaberg te gaan om daar te gaan fruitplukken. Verder hebben we dus Esther haar verjaardag gevierd door 2x uit te gaan (1x toen ze jarig werd in de pub en 1x om te vieren dat het hier zou eindigen,maar in NL nog doorging) en nog een gezellige BBQ met de huisbaas. We hebben nog lekker meegelalt met de muziek en karaoke zo vals als het maar zijn kan :-D. Kortom, het weer heeft ons goed gedaan, we waren alweer aan een zonnetje toe om ons op te vrolijken, want na een weekje binnen zitten werden wij aardig gek. Ik weet dat jullie het gek vinden, aangezien jullie niet anders doen, maar....Dan hadden jullie maar hierheen moeten komen!! hahaha. Nu gaan we zometeen de foto's maar eens op de site zetten van waar we nu slapen. Werd eens tijd he?
Verder wens ik jullie veel plezier,ergernis en wat nog meer, met dit slappe geouwehoer.

Dikke kus!!!