Vrolijk Pasen! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

17 April 2006 | Australië, Bundaberg

Hallo allemaal!!! Bij deze wil ik jullie een gezellige,vrolijke,gelukkige,blije,en weet ik het wat nog meer, pasen wensen!!! Hier zijn we ook flink met pasen bezig hoor, NOT hahaha. Het enige wat wij gisteren hebben gedaan is paaseitjes zoeken in het weiland. Lang gezocht en niks gevonden :S Arme ik he? Maargoed, dat was wel gelijk zo'n beetje het hoogtepunt van de week. Deze week is er niet veel gebeurd, alles gaat zo nog zijn gangetje. Wel is dit de 2e dag (het is nog maar half 11 's ochtends nu hoor) dat ik weer eens nuchter ben. Met name donderdag was het heel gezellig. Aangezien iedereen vrijdag vrij was (officiele feestdag hiero) zijn we donderdag maar even goed aan de alcohol gegaan. We zijn wel iets vroeger begonnen dan gepland (5 uur,tijdens het eten), maar daar hadden we zelf op dat moment geen probleem mee. Rond een uur of 6 was de club compleet en begonnen de gebruikelijke weekend-drankspelletjes. Nadat we om half 7 al aardig van de kaart waren,hebben we even een half uurtje plaspauze ingelast. Ik kan jullie verzekeren, dat een half uurtje op dat moment geen reet uitmaakt!!! Zo zijn we nog even doorgegaan tot een uur of 12 (zou rond die tijd geweest moeten zijn, want de bar in het hostel was al dicht)Toen waren we van plan om nog uit te gaan naar een nieuwe tent die openging. Het duurde wel even voordat iedereen klaar was voor vertrek, maar toen het zover was gingen we met een gezellige grote groep de straat op. Onderweg kwamen we ook nog een stel winkelwagentjes tegen en ja hoor.....We gingen maar weer eens winkelwagentjesrace houden... (komt bekent voor, deden we ook al in Coffs Harbour en Brisbane) Nadat we een tig aantal keer gecrashed waren zijn we waggelend richting de nieuwe tent gegaan. Daar was het zooooo druk dat we besloten naar onze eigen tent te gaan, maar toen we daar aankwamen ging ie dicht!! Zo maak je geen winst he? Als er 30 man voor je deur staat om een biertje te drinken en je laat ze op straat staan. Dan maar terug naar het hostel... Aangezien we nog steeds niet nuchter waren, besloten we maar te gaan zwemmen. Nou ja, eerder trefbal in het zwembad. Schijnbaar werden we iets te fanatiek, danwel luidruchtig, want de manager kwam in zijn onderbroekie aangerend om te vragen of we gek waren...Ook werd gelijk onze bal afgepakt (snik snik) maar aangezien er nog 4 lagen maakte het niet uit haha.Iedereen werd steeds fanatieker en ik weet niet of het door het koele water kwam, maar we voelden ons steeds zatter worden. Inmiddels liepen er al een aantal mensen in hun blote kont rond namelijk.Uiteindelijk ben ik maar mijn bedje in gedoken (geen idee hoe laat het was), tenminste dat was de bedoeling.....Ik dook naast mijn bed en ben daar eerst nog even gaan slapen. Na een uur later ongeveer even wakker te zijn geworden, ben ik maar echt mijn bed ingegaan. Zaterdag had ik even mijn ouders aan de telefoon wat weer ouderwets gezellig was. Wat mij wel opvalt is dat pa steeds meer en uitgebreider begint te ouwehoeren aan de telefoon haha. GA ZO DOOR!!! Daarna zou ik 1 biertje drinken met de rest, maar ook dat liep weer anders dan gepland. Uiteindelijk dook ik schijnbaar rond 4 uur pas mijn nest in (nu wel in 1 keer goed :-P ) en om kwart voor 5 ging mijn wekkertje om te werken gisteren. Heerlijk joh!! Ik heb het nog nooit zo naar mijn zin gehad op mijn werk!! Schijnbaar viel het op, aangezien ik een aantal keertjes moeite had om op miijn benen te blijven staan. Ook liep ik schijnbaar te zingen en te dansen. (Dit werd mij later op de dag verteld, aangezien ik mij gisterenochtend niet echt goed kan herinneren) Dit verhaal berust dus op waarheid, maar de namen zijn veranderd...Bij deze heet ik dus geen Ben, maar Peter Jan Wilfried. Ze kunnen mij dus van alles wijs hebben gemaakt wat ik heb uitgespookt, maar of het waar is weet ik nog niet, vandaar deze gesencureerde versie van het verhaal, ook al kan ie shocking zijn voor sommige lezers.Al met al, een korte week gehad (in mijn geheugen dan) en veel lol volgens mij. Maar of het nou echt zo'n boeiende week is geweest?? Niet als anders... Nu ga ik even mijn maagje vullen en lekker bijkomen aan het zwembad. Ik wens jullie nog een gezellig weekend en tot horens!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 61554

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: