nnndusss - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu nnndusss - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

nnndusss

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

06 April 2006 | Australië, Bundaberg

Neej nog steeds hoor mensen!!! Ben nog steeds in bundaberg en zoals gebruikelijk niet nuchter. Ook tijdens dit verhaal ben ik niet helemaal helder, heb namelijk alweer wat Baco achter mijn kiezen. Gisteren was het ietsje meer, maar ik was vandaag gelukkig vrij, dus kon mooi mijn kater verwerken en een nieuwe kweken voor morgen, wanneer ik er weer lekker vroeg uit mag. Maar goed, afeglopen week hebben we toch weer veel meegemaakt joh!!!! NOT!! Nou ja, klein hoogtepuntje was dat ik ooggetuige was van een ongeluk en zelfs zo eersterangs zat dat ik er zelf bijna bij betrokken raakte, haha. Wees gerust, ik heb alles er nog aan zitten!!! Was gewoon een ongeluk op een rotonde en er klapte 2 auto's op elkaar en ik wilde net oversteken en ze kwamen mijn kant op. Vervolgens reed de schuldige er met een kachelgangetje (vol gas!!) en rokende bandjes,motorkap en lekkende benzine waarschijnlijk vandoor. Paar minuten later was de politie rondjes aan het rijden om hem waarschijnlijk te zoeken. Ik ben niet blijven wachten voor een rapport, duurde mij te lang en er waren genoeg getuigen. Wat spannend allemaal he??? Niet dus, ik weet het. Ik heb geprobeerd mijn reis te herbevestigen en tot mijn spijt is het er nog niet van gekomen. Ik kon het namelijk niet via internet doen en zat even zonder telefoonkaart. Vandaag heb ik een nieuwe gekocht, maar nu ik niet helemaal nuchter ben (zoals jullie wel doorhebben met alle onzin die ik typ) lijk het me niet zo verstandig, danwel netjes om British airways op te bellen om mijn vlucht te veranderen. Dat wordt vandeweek dus... Verder heb ik bij deze nog een mededeling!!! Ook gelijk maar voor mijn ouders om zich geestelijk voor te kunnen bereiden. Ik heb besloten om niet op mijn centjes te hoeven letten en gewoon lol hebben, dus dat wil zeggen dat ik niet naar Bali ga. (Hebben sommige mensen toch hun zin) Houd daarom 10 juni allemaal de avond vrij, tenzij jullie mij niet willen zien!! Ik zal de 10e namelijk ergens overdag gaan landen en een feestje vieren thuis alvast (en me jetlag wegdrinken) Nee, ik ga niet meer naar Bali...tot nu toe. Ik heb besloten om binnen een x aantal jaren (waarschijnlijk binnen 2 aangezien ik thuis gelijk weer ga sparen voor de volgende reis) toch naar Thailand te gaan voor 2 maanden en dan gelijk iets langer in Bali kan blijven. Hoef ik ook niet te stressen met geld enzo. Aangezien het toch geen nut heeft om mij met 100 man (niet dat ik zoveel vrienden heb) mij op te halen van schiphol (ik duik de auto/trein in, dus spreek ik jullie toch niet echt) nodig ik jullie 's avonds uit rond een uurtje of 8 bij ons thuis!! Voor degenen die het niet meer kunnen vinden na een half jaar of denken aan iets anders (Cafe in Traaie) bedoel ik dus de Dennenbroek. Dit geld voor alle mensen die ik ken en de rest die ik vergeten ben!!! Aangezien ik niet alle mailadressen heb, wil ik jullie vragen om het door te geven aan de rest, maar de officiele uitnodiging volgt nog. (Sorry ouders voor de schok, maar zit inmiddels krap met internettijd, dus moet het jullie ook via deze site melden ) Verder heeft Jill net me haartjes weer eens geknipt en heeft Esther sinds deze week een vriend (of het nou serieus is??? Is ons ook nog de vraag...) Ze hebben in ieder geval al een kettinkje en een armand uitgewisseld. Romantisch he? Maak jullie je over mij maar geen zorgen. Ik ben nog vrijgezel en gedraag me!!!!

Genoeg onzin....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 61574

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: