Hoogtepunten - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Hoogtepunten - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Hoogtepunten

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 Maart 2006 | Australië, Bundaberg

Hallo allemaal!!! fijn dat jullie er weer zijn (BASSIE EN ADRIAAN!!!)
Ik ga maar weer eens typen over de hoogtepunten van afgelopen dagen. Ik ben nu inmiddels wakker genoeg. Heb al gewerkt, flink actief gedaan in het zwembad en dus ook al weer afgekoeld.
We zijn inmiddels al weer een weekje verder en hebben alweer het een en ander meegemaakt. Ik heb inmiddels zo'n zere kont van al het bukken!!! Gelukkig heb ik nog geen homo's ontdekt, anders zou ik nu nog krommer lopen. Ook heb ik al zitten denken aan eeen medische donut. Zou de pijn kunnen verzachten misschien. Wie weet hoeveel spieren elke bil heeft?? Ik weet het!!! 1,2, VEEL!!!!!! Maar goed, genoeg medelijden gekweekt... (ahhhh, heb medelijden) Afgelopen zaterdag waren we vrij en zijn we naar de Bundaberg rumfabriek geweest. LEUK JOH!!!! Nu denken jullie van hij maakt een geintje....Nou...nee, het was echt leuk! We hebben eerst een rondleiding gekregen door de fabriek om te kijken hoe alles gemaakt werd en hoe de alcohol werd gestookt. Dat was al gezellig, want van de dampen die er hing werden we al aardig teut (lees aangeschoten) En we hadden nog niet eens wat gedronken!!!! Dat begon an goed natuurlijk. Daarna was het zover...We mochten het ook gaan proeven! Daar waren we natuurlijk voor gekomen. Althans,ik wel! Ze gleden er lekker in en we voelden hem alweer een beetje meer hangen. Nog niet dat we zat waren hoor, dat lukt nog steeds niet snel bij mij haha.Ook hadden ze er een rumfles van 4 meter hoog staan. Die heb ik ook gelijk maar even van kant gemaakt (leeggedronken) Net als de grote banaan en ananas, heb je ook de grootste rumfles van Australie, danwel de wereld. Wat ze allemaal wel niet verzinnen tegenwoordig?? Helaas was de rumfles al leeg en viel het me wel zwaar tegen. Ik probeerde hem nog mee te smokkelen in mijn T-shirt en het busje in te krijgen van het hostel, maar ik werd betrapt. Helaas dus....Zou een mooie collectors item geweest zijn. 's Avonds hebben we nog even zitte dubben of we nog uit zouden gaan, aangezien we niet zo rijk meer zijn. Drinken hoefden we toch niet veel te halen, aangezien we nog niet helemaal nuchter waren. Uiteindelijk hebben we maar besloten een spelletje te gaan spelen (BUITEN gna gna) en zijn we voor een zaterdagavond (half 2) redelijk vroeg ons nest in gedoken. Maar goed ook trouwens!! Om 6 uur werden we abrupt uit onze roes verstoord door het personeel van het hostel. De boer had gebeld of we nog kwamen werken, aangezien de 2e cycloon deze kant op zou komen. Eerst dachten we aan een zieke grap, maar het was erger....nog erger.....nog heel veel beetjes erger....Het was nog waar ook!!! Wij blij dat we niet waren uitgegaan, want we hebben een paar mooie exemplaren gezien van mensen met een flinke zogenoemde kater! Het werd dus niet echt in dank afgenomen door sommige onder ons, maar het viel uiteindelijk allemaal wel mee. Inmiddels zijn we weer 3 dagen verder en zijn mijn billen ook 3x zo beurs geworden. (ik vraag weer om jullie medeleven!!! Allemaal in koor...AAAHHHH,ARME BENNIE!!!) We hebben de afgelopen dagen ook nog even na zitten denken over wat we nou verder willen doen hier in het zuiden. Een aantal dingen staan inmiddels vast. In ieder geval dat ik niet 27 mei in Amsterdam het vliegtuig uit stap.Wanneer wel, hangt nog even af van de onderhandelingen met British Airways, maar daar kom ik zo op terug. Ik ben 2 mei pas klaar met werken en zou ik nog 3 weken hebben om door te reizen naar Cairns. 1 Week valt al af voor de Whitsundays en Fraser Islands dus blijven er nog 2 over. Aangezien het niet echt de Nederlandse afstanden zijn zoals van Breda naar Terheijden (Traaie) of naar Zeeland, maar tussen de 1500 en 2000 km zouden we dus moeten haasten en daar hebben we geen zin in. Inderdaad....We nemen het Australische tempo al aardig over! Het zou zonde zijn de helft van de oostkust ook al over te slaan nu we het noorden en westen ook al opzij moeten schuiven. Daarom vertrek ik op 9 juni vantui Sydney. Noteer maar in je agenda!!! MAAR!!!!! Mocht ik nou niet 10 juni uitstappen op schiphol en 's avonds niet feesten en de 11e niet kijken naar het Nederlands elftal, zit ik waarschijnlijk met mijn zwembroekje in Bali. Hoezo dat nou weer? Ik was zondag aan de telefoon met mijn oudjes en vertelde over onze plannen. Toen ik vaders aan de lijn kreeg, vroeg hij wat de meiden zouden gaan doen, of ze ook al naar Nederland gingen. Die gaan dus nog even 2 weekjes vakantie vieren in Bali. Toen ik dacht alles op een rijtje te hebben (voor het eerst sinds tijden en nee, ik bedoel niet geestelijk, dat komt nooit goed!!) gooide mijn vader weer roet in het eten. Ik moest (niet onder dwang hoor) ook maar naar Bali.. Ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn reisbureau en het zou mij 100 euro kosten voor de route wijziging + evt tariefverschil. Dus niet meer via Bangkok, maar via 2 weken Bali!! De datum mag ik nog gratis wijzigen, dus als ik voor 100/150 euro naar Bali op vakantie kan.....Ken ik niet vanuit Nederland. Daarom, als het doorgaat, kom ik dus ook niet de 10e aan, maar de 26e/27e van juni!!! Ik ben al wel weer toe aan vakantie haha. Nieuw Zeeland gaat dus niet door (voorlopig), dat doe ik een andere keer wel weer als ik de andere kant van Australie heb gezien, want ik kom zeker te weten een keer terug!! Dus, wie mee wilt....SCHRIJF JE IN!!! Ik hou jullie nog wel op de hoogte wat er van komt hahaha. Dat zijn al weer een hoop veranderingen in de plannen zeg ik zo. En bij deze ook genoeg geluld. De cycloon is trouwens niet meer deze kant op gekomen tot nu toe....Helaas. Als ie nog om het hoekje mocht komen kijken, zal ik jullie op de hoogte houden! Ook hou ik jullie nog wel op de hoogte van het nieuws betreft Bali, zodat jullie niet op de verkeerde data op schiphol staan. Ik denk dat ik maar terug ga duiken in het zwembad aangezien het hier weer warm is.Over warmte gesproken, topweekend gehad in Nederland he? Heb ik wel gehoord hoor!!! En jullie maar faken dat het zo koud is!!! Gelukkig is er 1 iemand geweest die eerlijk was, bij deze wil ik hem ook persoonlijk promoten!! Wie van warm weer houd en niet te ver wil gaan reizen....GA NAAR DE ACHTERTUIN VAN KOEN VISSERS!!!! Jaja mensen, de thermometer bij hem in de achtertuin heeft zijn top van dit jaar gehaald,namelijk 20.0 graden!!!!! Ik heb het bewijs gezien, namelijk een foto!! Dus pak je zwemkleding en ga zonnen zou ik zeggen!!! Tip voor koen en zijn ouders....Vraag er geld voor! (voor de % dat ik ervan krijg overleggen we wel even buiten deze site om, ik heb namelijk gratis reclame voor je gemaakt haha) Nu wordt het echt te warm en het gaat zo te lezen al mijn zaagselcellen aantasten. Voor degenen die het dus nog niet duidelijk is, ik kom 10 juni of 26/7juni aan op schiphol en dus niet 27 mei!!! Helaas voor sommigen, voor anderen een geluk. Ligt eraan hoe jullie over mij denken, maar ik weet dat iedereen wel baalt dat ik langer wegblijf. Ik ben namelijk onmisbaar!!!!!! hihi
Dikke negerzoenen (hhhmmmm, heb ik wel zin in, die lekkere dingen van buys kennen ze hier niet)
Een tomatenplukker!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 61576

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: