Vervolg... - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Vervolg... - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Vervolg...

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

20 Maart 2006 | Australië, Bundaberg

Hallo allemaal!!! Daar ben ik weer eventjes. Ik was namelijk nog niet helemaal klaar met mijn verhaal gisteren, maar mijn tegoed was op, dus ik werd afgebroken, maar omdat de receptie niet open was, kon ik niet verder gaan. Vandaar dat ik vandaag maar weer verder ga. Ondertussen zitten we kreupel te herstellen op de bureaustoel. Jaja, we hebben al gewerkt vandaag. Maar goed, even terug naar de busreis. De reis duurde (zoals in het vorige verhaal al beschreven) ongeveer 9 uur. Op zich was het niet zo heel erg, maar de tweede helft werd een stuk minder aangenaam. Hoezo?? Nou....Er kwam een man naast me zitten die rook alsof hij zich in geen 3 jaar heeft gewassen.Hij kende volgens ons geen deo en tandenborstels zou hij ook nooit van gehoord hebben. De reddeing was bijna nabij toen zelfs de buschauffeur er volgens ons last van kreeg, want hij deelde pepermuntjes uit aan iedereen. Waarschijnlijk een stille hint. Maar wat doet die @!#@!#!@! neemt ie de pepermuntjes niet aan!!! Zit ik nog 4 uur tegen die walm aan te hangen!! Gelukkig hoefde ik niet met hem mee naar Cairns te reizen, dan had ik er nog 10 uur extra naast mogen zitten. Nu even doorspoelen naar eergisteren.Toen had ik het weer goed getroffen hoor.Wat ik toen heb meegemaakt!! Ik zal jullie maar niet langer in spanning houden....of toch wel? Ik was eergisteren een stukkie gaan lopen om te zien of ik een paar mooie foto's zou kunnen maken. Na een uurtje of anderhalf te hebben rondgewaggeld door 2 mooie parken, kwam ik een man tegen van een jaar of 65. We hebben nog een tijdje gezellig zitten praten, totdat hij ineens verdacht dichtbij kwam (10 cm) en vroeg of ik ook homo was. Jaja mensen....Ik was op een homo-ontmoetingsplek beland in een apart gedeelte van het park!! Na hem te hebben verteld dat ik toch voor meiden viel, vroeg ie of ik het zeker wist. Ik dacht het wel!! Ik zei maar dat mijn 'vriendin' op me zat te wachten in het hostel. Ik val dus in de smaak bij oude mannetjes schijnbaar! Op de terugweg werd ik nog achtervolgd door 3 auto's met allemaal van die ge*le mannetjes erin van een jaar of 50. Ook aan hen moest ik hetzelfde uitleggen. Wat jammer voor hun, want ze hadden wel zin in een jonge jongen....Daar moest ik het mee doen :S En hun ook!!!! Dat was me het avontuurtje wel hoor.
Vandaag zijn we dus begonnen met werken. In alle vroegte (5 uur 's morgens....zeer vroeg, danwel laat) opgestaan. Voor mij en Jill was het niet moeilijk, aangezien we de hele nacht wakker waren gebleven. In eerste instantie omdat we het gewend waren de afgelopen weken pas rond 4 uur in bed te duiken, maar gisteren doken we er netjes op tijd in. Net toen we BIJNA!!!! lagen te slapen, begon de persoon boven mij een compleet bos om te zagen. Hij snurkte zo erg dat iedereen in de kamer er wakker van werd behalve hijzelf. Vandaar dat we niet echt hebben geslapen. Ik een half uurtje en Jill helemaal niet. Om half 6 zijn we met het busje van het hostel vertrokken naar de boerderij. Het was nog lekker koel en later op de ochtend begon het te miezeren. Helemaal niet erg, als je in geen tijden een buitje heb gehad en het was gelukkig niet heet meer. Gewoon lekker. Ik kan wel zeggen dat ik nu weet hoe je het beste tomatenplanten kan laten groeien, aangezien we een paar duizend plantjes moesten kortwieken. Ik op m'n Hollands alles platstampen!!! Helaas mocht dat niet en moesten alle dorre takjes er netjes tussenuit worden geplukt. Ik denk dat ik de nieuwe Rob van eigen huis en tuin kan worden met mijn ervaringen hier. De plantjes zaten dicht bij de grond, dus stonden we een tijdje (6 uur) gebukt. Dat beginnen we nu wel een beetje te voelen, maar....We zijn bikkels. We hebben nog 6 weken te gaan dus als we nu al gaan klagen, komt het nooit goed met ons....TSJAKKAAA!!!!! Wat een spirit he mensen? Zometeen gaan we even naar het reisbureau om te kijken naar de prijzen voor de tickets naar Thailand, Nieuw Zeeland, Ayers Rock en Sydney. Even kijken wat onze plannen gaan worden. Daarna gaan we eten en lekker op tijd naar bedje, want.....morgen weer om 5 uur eruit!!!
Nu is de onzin echt voorbij voor de komende paar dagen hoor!!! Gun ik jullie oogjes weer even rust, lief he??

Groetjes uit verweggiestan!!

Een heelverwegbewoner

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Australie 2005-2006

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2006

Back in Sydney

04 Juni 2006

Een van de laatste keren

01 Juni 2006

Cairns

29 Mei 2006

Townsville

22 Mei 2006

Whitsundays
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 61564

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: