Zomer - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu Zomer - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

Zomer

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

07 April 2007 | Ierland, Dublin

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Daar issie weer na een heeele lange tijd. Ik denk, wordt het niet weer eens tijd een verhaaltje te tikken voor al mijn trouwe fans?? Bij deze dus. Ten eerste wil ik mededelen (wil jullie niet jaloers maken) dat het hier al een week fantastischhhh weer is!!! Heel de week het zonnetje op je gezicht en sinds dinsdag niet onder de 20 graden. Wat wil je nog meer?? Ok, ik maak jullie al gek, dus laat ik maar stoppen met dat erin te wrijven. Verder ben ik al een uur bezig met mijn foto's eens een keer op het web te gooien. EINDELIJK!!!! Voor de rest gaat het allemaal nog steeds zo z'n gangetje. Beejte lol trappen hier en daar en beetje werken. Jullie kennen het inmiddels wel. Ook moet ik nog eventjes mijn paar dagen in maart in Nederland vertellen, voor degenen die niet wisten dat ik er was of het alweer vergeten zijn door de alcohol. Ik ging dus op 10 maart richting Nederland (had ik 3 dagen van tevoren besloten), omdat ik toch mijn vrije dagen op moest maken en het toen nog niet zulk lekker weer was. Ook ging er een collega van mij naar Nederland. Zij woont vlak bij mij en zou haar huisgenote regelen om ons naar het vliegveld te brengen..maar.....Zoals bekend met vrouwen....Ze was een beetje aan de late kant. Na rond half 9 aan te komen kakken (we hadden half 8 afgesproken, maar Miep had zich weer eens verslapen) moesten wel toch wel een beetje haasten, aangezien het vliegtuig half 11 vertrok. Ook kon haar huisgenote ons niet helemaal bij het eindpunt afzetten, omdat ze ergens anders naartoe moest. Dat werd dus een stukkie tram naar het station, waar we zouden overstappen op de airlink. (bus naar vliegveld) Eenmaal aangekomen daar, reed de bus net voor onze neus weg. Mijn collega in eerste instantie positief, want volgens haar reden ze elke 5 minuten....Even vergeten dat het weekend was en het 1x in het half uur werd. 9:20 De Airlink kwam eraan gereden en we zaten allebei een beetje in spanning of we het inchecken wel zouden halen. Normaal zou die rit ook een minuut of 30 a 40 duren en de incheckbalie zou om kwart voor 10 sluiten. Gelukkig was het rustig onderweg en kwamen we om 9.40 aan op het vliegveld. We waren inmiddels goed wakker, vanwege de gezonde spanning. uiteindelijk hebben we onszelf 5 minuten voor tijd ingechecked en vonden we dat we wel een borrel,danwel biertje, verdient hadden. Na eenmaal door de douane gegaan te zijn...Deze keer zonder problemen...zijn we maar gelijk de pub ingedoken. We hadden tenslotte nog ruim een half uur voor we gingen boarden. Na uiteindelijk 2 biertjes achter me kiezen werd het weer tijd om te gaan rennen naar het vliegtuig haahah. Eenmaal in het vliegtuig lag ik in coma en ging de vlucht lekker snel. In Eindhoven stond mijn paps me op te wachten en zijn we in de auto gestapt richting mijn oude huis . Daar werd ik verwelkomd met heerlijk warme appelbollen en na een half uurtje zijn we naar Zeeland gereden om als verassing naar de verjaardag van mij oom en tante te gaan. De familie heb ik al bijna 2 jaar nie meer gezienm dus dat werd wel effe tijd. Na een tijdje daar te hebben bijgepraat zijn we weer naar Breda gegaan en heb ik allen Karsten op de hoogte gesteld van mijn terugkeer. Zij waren die avond nog ffkes naar NAC en ik ben ondertussen nog ff naar koentje gegaan. Van daaruit zijn we naar het stadion gereden om op de rest te wachten. Daar werd ik voor alles uitgemaakt omdat ze niet wisten dat ik er was. En natuurlijk....was het weer mijn schuld dat iedereen moest zuipen ahahah. Na die hele gezellige avond heb ik de rest van de dagen een beetje in de zon gehangen en op het terras gezeten. Wat wil je nog meer?? Daarna werd het weer tijd om terug te gaan naar Dublin om vervolgens weer aan het werk te gaan. Er zijn in maart 8 mensen weggegaan en werd onze bezetting bijna gehalveerd. Iedereen in de stress dus, behalve ik. Verder ging dat allemaal zijn gangetje. Ook hebben we sinds vorig weekend lekker in de tuin kunnen zitten en genieten van het zonnetje. Dat blijft toch wel heerlijk en doet me toch weer langzaam denken aan de zomer en Australie. Nu genoeg geouwehoerd en ik ga zo weer lekker de tuin in. Massol!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Ierland

Recente Reisverslagen:

17 November 2007

tijdje terug

12 September 2007

Galway + reunie

05 Augustus 2007

na een heeeele lange tijd..

24 Mei 2007

Goeiendaaaaag

16 April 2007

Eindelijk!
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 61666

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: