na een heeeele lange tijd.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu na een heeeele lange tijd.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

na een heeeele lange tijd..

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

05 Augustus 2007 | Ierland, Dublin

Jajajajaja mensen!! Het is alweer veeeeeeel te lang geleden, dus ik denk... Zal het eens niet tijd worden om er weer eens wat onzin op te kalken? Afgelopen maanden namelijk niet veel meegemaakt, maar uiteraard wel gezellig gehad met de nodige zonnetjes en drankjes. Ja! Zelfs hier hebben we af en toe van het mooie weer kunnen genieten. De afgelopen 2 maanden wel helemaal 2 weken wel te verstaan. Uitstekend benut door werken, werken en hier en daar nog eens werken. Ook hebben we met die lekkere dagen kunnen genieten op het terras. Tussendoor ben ik nog naar Kos (Griekenland) geweest met me vriendjes en gezellig dat het was!!! Weer een topvakantie uiteraard. Niets anders dan feesten, drinken en van het zonnetje genieten. De meesten hebben de verhalen daarvan al gehoord, dus zal ik het maar kort houde. Voor een uitgebreide versie moeten jullie maar vragen aan me, me ouders of 1 van de mensen die erbij waren. Dikke begaaiing :-D. Pas na 3 dagen een waaarschuwing wegens overmatig drankgebruik,geluidsoverlast (wij?!?!?!) en nog een paar onzin dingetjes. Bijna 2 weken geleden was het dan alweer zover. Ik mocht weer terug proberen te overleven in de kou. Aangekomen op Schiphol gingen we van een 45 graden, er was op Kos een hittegolf bezig, naar een kleine 10 graden in Nederland. Dat waren aardig stijve tepeltjes toen ik buitenstapte moet ik zeggen! De dag erna een beetje bijkomen van al dat uitgaansgeweld en daarna weer richting het o zo warme,zonnige (AHUMMM) Ierland. Ik werd verwelkomd op het vliegveld door een collega die me op stond te wachten. Hij was redelijk uitbundig, dus mensen dachten al gauw dat ik beroemd was. Dan maar handtekeningen uitdelen he? Wat moet je anders? Als zij het maar geloven. Eenmaal thuis, nou ja, bij hem aangekomen een beginnetje gemaakt aan de foto's bekijken en de vakantie verhalen nog eens doorgenomen en natuurlijk werd mijn souveniertje opengetrokken. Huh?? Opengetrokken?? Yep, een fles ouzo! Lekker spulleke! Uiteindelijk heb ik er een week over gedaan thuis te komen, want telkens was er weer een reden om maar niet naar huis te gaan. Dan werd ik weer hier uitgenodigd voor een feestje, dan weer ergens anders naartoe om bij te kletsen en telkens was de laatste bus alweer vertrokken, dus dat betekende maar crashen. Over het algemeen (op 1 x na) was iedereen er wel op voorbereid om daar te blijven slapen. Alsof zij het erom deden!! Uiteindelijk ben ik zondagnacht thuis beland en heerlijk het klokje rond geslapen sinds een maand. (ook al had ik 7 uur geslapen, was het nog steeds mijn record geweest van de maand) Maandagavond had een collega van mij nog een feestje georganiseerd om de beste reden die je je maar kunt bedenken, namelijk: Het is maandag en de eerste werkdag zit erop! Beter kan bijna niet. Zo'n onverwacht feestje is nooit weg, behalve als je om 5 uur nog op het balkon polonaise staat te doen en je moet om half 7 weer naast je bed staan om je klaar te maken voor het werk. Niet helemaal nuchter op de werkvloer dus tot een uurtje of 2 's middags hehe. De rest van de week heb ik maar alcoholvrij gehouden, want ik was redelijk aan het twijfelen of ik geen alcoholist begon te worden. Nu ben ik 5 dagen verder en nog nergens last van. Niet eens van trillende handjes, dus valt het uiteindelijk wel mee. Verder gebeurt hier niet echt veel moet ik zeggen. Mijn ouders hebben trouwens nog (voor degenen die het interesseert) een ballonvaart gewonnen voor de ballonfiesta in Breda en zijn gister de lucht in gegaan. Helaas is tot op heden niets van hen vernomen...Alsdus de politiewoordvoerder van district Prinsenbeemden. Haha nee geintje. Ze vonden het (plat gezegd) Keigoaf!! Foto's volgen nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Ierland

Recente Reisverslagen:

17 November 2007

tijdje terug

12 September 2007

Galway + reunie

05 Augustus 2007

na een heeeele lange tijd..

24 Mei 2007

Goeiendaaaaag

16 April 2007

Eindelijk!
Ben

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 61568

Voorgaande reizen:

07 December 2018 - 22 December 2018

Hakuna matata

10 December 2017 - 20 December 2017

Linda's verjaardag vieren

20 Mei 2017 - 29 Mei 2017

Defi wind

10 Februari 2017 - 19 Februari 2017

Cabo Verde

02 September 2016 - 18 September 2016

Euroadtrip 2016

13 Januari 2016 - 13 Februari 2016

Onze eigen Dakar 2016

01 November 2014 - 16 November 2014

Rondhobbelen door Oeganda

30 November 2010 - 01 Februari 2012

Nieuw Zeeland 2010-2012

25 November 2011 - 09 December 2011

Tonga 2011

07 Januari 2010 - 03 Februari 2010

Mexico, Belize en Guatemala 2010

02 November 2006 - 17 Februari 2008

Ierland

02 November 2005 - 27 Juni 2006

Australie 2005-2006

17 Februari 1986 - 02 November 2005

Link naar foto albums + Bezochte landen

04 Oktober 2010 - 30 November -0001

Back to Australia 2010

Landen bezocht: