na een heeeele lange tijd.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu na een heeeele lange tijd.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Ben Hamelink - WaarBenJij.nu

na een heeeele lange tijd..

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

05 Augustus 2007 | Ierland, Dublin

Jajajajaja mensen!! Het is alweer veeeeeeel te lang geleden, dus ik denk... Zal het eens niet tijd worden om er weer eens wat onzin op te kalken? Afgelopen maanden namelijk niet veel meegemaakt, maar uiteraard wel gezellig gehad met de nodige zonnetjes en drankjes. Ja! Zelfs hier hebben we af en toe van het mooie weer kunnen genieten. De afgelopen 2 maanden wel helemaal 2 weken wel te verstaan. Uitstekend benut door werken, werken en hier en daar nog eens werken. Ook hebben we met die lekkere dagen kunnen genieten op het terras. Tussendoor ben ik nog naar Kos (Griekenland) geweest met me vriendjes en gezellig dat het was!!! Weer een topvakantie uiteraard. Niets anders dan feesten, drinken en van het zonnetje genieten. De meesten hebben de verhalen daarvan al gehoord, dus zal ik het maar kort houde. Voor een uitgebreide versie moeten jullie maar vragen aan me, me ouders of 1 van de mensen die erbij waren. Dikke begaaiing :-D. Pas na 3 dagen een waaarschuwing wegens overmatig drankgebruik,geluidsoverlast (wij?!?!?!) en nog een paar onzin dingetjes. Bijna 2 weken geleden was het dan alweer zover. Ik mocht weer terug proberen te overleven in de kou. Aangekomen op Schiphol gingen we van een 45 graden, er was op Kos een hittegolf bezig, naar een kleine 10 graden in Nederland. Dat waren aardig stijve tepeltjes toen ik buitenstapte moet ik zeggen! De dag erna een beetje bijkomen van al dat uitgaansgeweld en daarna weer richting het o zo warme,zonnige (AHUMMM) Ierland. Ik werd verwelkomd op het vliegveld door een collega die me op stond te wachten. Hij was redelijk uitbundig, dus mensen dachten al gauw dat ik beroemd was. Dan maar handtekeningen uitdelen he? Wat moet je anders? Als zij het maar geloven. Eenmaal thuis, nou ja, bij hem aangekomen een beginnetje gemaakt aan de foto's bekijken en de vakantie verhalen nog eens doorgenomen en natuurlijk werd mijn souveniertje opengetrokken. Huh?? Opengetrokken?? Yep, een fles ouzo! Lekker spulleke! Uiteindelijk heb ik er een week over gedaan thuis te komen, want telkens was er weer een reden om maar niet naar huis te gaan. Dan werd ik weer hier uitgenodigd voor een feestje, dan weer ergens anders naartoe om bij te kletsen en telkens was de laatste bus alweer vertrokken, dus dat betekende maar crashen. Over het algemeen (op 1 x na) was iedereen er wel op voorbereid om daar te blijven slapen. Alsof zij het erom deden!! Uiteindelijk ben ik zondagnacht thuis beland en heerlijk het klokje rond geslapen sinds een maand. (ook al had ik 7 uur geslapen, was het nog steeds mijn record geweest van de maand) Maandagavond had een collega van mij nog een feestje georganiseerd om de beste reden die je je maar kunt bedenken, namelijk: Het is maandag en de eerste werkdag zit erop! Beter kan bijna niet. Zo'n onverwacht feestje is nooit weg, behalve als je om 5 uur nog op het balkon polonaise staat te doen en je moet om half 7 weer naast je bed staan om je klaar te maken voor het werk. Niet helemaal nuchter op de werkvloer dus tot een uurtje of 2 's middags hehe. De rest van de week heb ik maar alcoholvrij gehouden, want ik was redelijk aan het twijfelen of ik geen alcoholist begon te worden. Nu ben ik 5 dagen verder en nog nergens last van. Niet eens van trillende handjes, dus valt het uiteindelijk wel mee. Verder gebeurt hier niet echt veel moet ik zeggen. Mijn ouders hebben trouwens nog (voor degenen die het interesseert) een ballonvaart gewonnen voor de ballonfiesta in Breda en zijn gister de lucht in gegaan. Helaas is tot op heden niets van hen vernomen...Alsdus de politiewoordvoerder van district Prinsenbeemden. Haha nee geintje. Ze vonden het (plat gezegd) Keigoaf!! Foto's volgen nog.